Доставка виконується службою доставки: "Нова Пошта".
Доставка до найближчого до Вас відділення «Нової Пошти» згідно з тарифами перевізника .
Доставка кур'єром служби доставки "Нова Пошта" за тарифом перевізника .
Термін доставки: від 1 до 3 днів.
Оплата замовлення – готівкою при отриманні, оплата замовлення за реквізитами або через систему едектронних платежів LIQPAY ПриватБанку.
При оплаті замовлення через систему LIQPAY , у суму замовлення відразу включається сума доставки , в цьому випадку замовник отримує своє замовлення безкоштовно, ми беремо на себе зобов'язання оплатити доставку .
Вибрати форму оплати замовлення Ви зможете на сторінці «Оформлення замовлення» інтерактивними кнопками.
Уточнивши замовлення, ми передаємо його перевізнику (службі доставки). Після того, як ми передали товар перевізнику, ми надішлемо Вам номер товарно-транспортної накладної SMS-повідомлення. На сайті перевізника Ви зможете відстежити рух вашого замовлення за номером декларації. Коли замовлення буде доставлено на вказане Вами відділення перевізника, перевізник надішле Вам повідомлення про прибуття замовлення та запросить на отримання. При адресній доставці перевізник погоджує час доставки.
Щоб отримати замовлення у перевізника, необхідно мати при собі документ, що засвідчує особу (паспорт, права водія), довіреність.
Представнику юридичної особи (якщо юридична особа зазначена як одержувач) крім свого паспорта або водійських прав, потрібно пред'явити довіреність від юридичної особи.
Замовлення потрібно отримати протягом 5 днів з моменту прибуття, неотримане протягом цього часу замовлення може бути повернене відправнику. Якщо у Вас виникли обставини, які не дозволяють отримати замовлення своєчасно, повідомте нам про це зручним для Вас способом.
Під час доставки кур'єром Замовлення вручається. У разі неможливості отримання Замовлення, що оплачується за допомогою готівкового розрахунку, зазначеною у Замовленні особою, Замовлення може бути вручено особі, яка може надати відомості про Замовлення (номер відправлення та ПІБ Одержувача), а також сплатити вартість замовлення у повному обсязі особі, яка здійснює доставку Замовлення.
Замовлення оплачується у сумі, що відповідає сумі Замовлення, вказаній на Сайті.
Обов'язок Продавця передати товар Покупцю вважається виконаним у момент отримання Покупцем відправлення, як цей момент визначається відповідно до чинних правил поштового зв'язку. Порядок доставки та розкриття Відправлень, що містять товар, визначається чинними правилами поштового зв'язку.
Увага! Замовляючи доставку службами поштової та кур'єрської доставки («Нова Пошта»), при прийнятті Замовлення від кур'єра, працівника відділення служби доставки обов'язково огляньте доставлений Товар та перевірте його на відповідність заявленій якості, асортименту та комплектності, опису на сайті, цілісність упаковки.
У разі відсутності претензій до доставленого Товару, Одержувач розписується у «Бланку доставки замовлень» або накладної та оплачує Замовлення. Підпис у доставкових документах свідчить про те, що претензій до Товару Одержувачем не заявлено і Продавець повністю та належним чином виконав свій обов'язок щодо передачі Товару.
При виявленні пошкодження товару, його некомплектності, відмовтеся від отримання товару та складіть акт (претензію), обов'язково повідомте про це нам за телефонами, вказаними на сайті.